Модуль 11.
У цьому модулі я:
- змогла підготуватися та продемонструвати Портфоліо;
- зробила висновки щодо ефективного використання комп’ютерних технологій для підтримки та оцінювання навчання учнів.
Модулі 9- 10.
Ці модулі допомогли мені:
- проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- створити інструменти для підсумкового оцінювання.
- зрозуміти те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
- створити презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів та план впровадженнятеми.
Модуль 8.
У цьому модулі я:
- сформулювала для себе ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізувала те, як вони самі проводять оцінювання;
- доопрацювала плани оцінювання.
Модуль7.
У цьому модулі я:
- створила та оцінила приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
- внесла зміни до свого Плану вивчення теми;
- осмислила те, чого навчилася.
Модуль 5-6.
Ці модулі допомогли мені:
- зрозуміти, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
-зрозуміти, як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Модуль 4.
У цьому модулі я:
- ознайомилась з прикладами Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
-обговорила разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання ;
- створила перший варіант плану оцінювання.
Модуль 3.
Цей модуль допоміг мені:
- з’ясують вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
-сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
- сформулювати основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
- сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
Модуль 1-2.
У цьому модулі я:
- змогла підготуватися та продемонструвати Портфоліо;
- зробила висновки щодо ефективного використання комп’ютерних технологій для підтримки та оцінювання навчання учнів.
Модулі 9- 10.
Ці модулі допомогли мені:
- проаналізувати шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- створити форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- створити інструменти для підсумкового оцінювання.
- зрозуміти те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
- створити презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів та план впровадженнятеми.
Модуль 8.
У цьому модулі я:
- сформулювала для себе ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізувала те, як вони самі проводять оцінювання;
- доопрацювала плани оцінювання.
Модуль7.
У цьому модулі я:
- створила та оцінила приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
- внесла зміни до свого Плану вивчення теми;
- осмислила те, чого навчилася.
Модуль 5-6.
Ці модулі допомогли мені:
- зрозуміти, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
-зрозуміти, як можна ефективно використовувати комп’ютерні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів.
Модуль 4.
У цьому модулі я:
- ознайомилась з прикладами Основних запитань за допомогою Інтернет-сервісів для спільної роботи із документами;
-обговорила разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання ;
- створила перший варіант плану оцінювання.
Модуль 3.
Цей модуль допоміг мені:
- з’ясують вимоги державних освітніх стандартів та навчальних програм;
-сформулювати навчальні цілі, що базуються на освітніх стандартах та навичках мислення вищих рівнів;
- сформулювати основні запитання, що сприяють розвитку та навчанню учнів;
- сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності;
Модуль 1-2.
Ці модулі допомогли мені :
- детальніше ознайомитись з курсом Intel" Навчання для майбутнього"та ознайомитись з ресурсами програм;
- навчитись створювати папки Портфоліо та власний блог;
- сформувати власні завдання щодо навчання тренінгу;
- провести рефлексію власного навчання;
- зрозуміти шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
-переглянути приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні;
- розглянути шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо;
- навчитись створювати папки Портфоліо та власний блог;
- сформувати власні завдання щодо навчання тренінгу;
- провести рефлексію власного навчання;
- зрозуміти шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття;
-переглянути приклади педагогічних ідей про використання методу проектів у навчанні;
- розглянути шаблон Плану вивчення теми, форму оцінювання Портфоліо;
Комментариев нет:
Отправить комментарий